ozge3747 canım aslında benım bebeğim hasta 1 haftadır toparlanamadı ondan böyle. Uykuyu severdi de normalde. Ona veriyorum bu halini😣 ama dısarı vs cıkınca durmuyo. Cok özeniyorum bebek arabasında duran bebelere benımkı asla durmuyo😞 dogmadan bir heves araba aldım, kanguru aldım. Kanguruda duruyo 1 saat sonra ağlıyo 😞 evde oturmaktan da oda bunalıyo farkındayım ama elimden bişe gelmiyo. İstanbuldaym gidebilceğim heryere toplu tasıma ile gidebilirim, yada eşim musait oldukca cıkarır sağolsun. Ama durmayan bir bebekle hiç hareket edemiyorum