Cennetkokulum___ ben boyadım, bizim mutfak dolapları eskiydi açıkçası yaptırsam baya bi tadilat istiyor her yer ben de idare etsin ferahlasın diye bienca boya ile boyadım. İlk katı attım iyice kurusun diye 24 saat beklemek gerekir yazmışlar ilk katta hiç kapanmadı ikinci katı boyadım halen bir şeye benzemiyordu şahtı Şahbaz olacak diye düşündüm 3. Kattan sonra bir şeye benzedi 🤣 boyam yetseydi 4. Katı da boyardım yetmedi yeni sipariş de etmedim güzel de oldu. Tabi yeni dolap gibi olmaz ama görüntü olarak güzel mutfağa girince bi içim açılıyor. Aşırı yağlanması beklememek lazım arada dolapları silerseniz çok kimyasal kullanmadan soyulma vs olmadı bi de boyamadan önce mutlaka dolapları güzelce temizleyin altta yağ lekesi kalırsa boya orada tutmuyor