Ben meme cerrahisi hemşiresiyim.
Size verilecek antibiyotik en zararsız ve masum olanı.
Doğum sonrasında da verilen odur. Bebeğe gecmez.
Siz iyi olmadan bebeğinizi besleyemezsiniz.
Mastit ilerlerse apseye dönüsebilir. Ve emzirme daha da güçleşir.
Tavsiyem mutlaka doktora görünmeniz yönünde, eğer yine de görünmek istemiyorum diyorsanız;
Emzirme öncesi ılık duş ya da havlu ısıtılarak memeye koyulması( sıcak değil kesinlikle ılık)
Emzirme sonlanınca soğuk uygulama yapın.
Her emzirme sonrası mutlaka sağım yapın( manuel değil elektrikli sağma makinası ile)
Ve en en önemlisi mutlaka emzirmeue devam edin unutmayın ki hiç bir sağma makınası bebeğinizden güzel çekişe sahip değil.
Çok geçmiş olsun🌸