6 ay 3 günlük oğlum dün burun akıntısı başladı şeffaf renk çok değil ama.Dün geceden beride ateşi 37.3 civarı,üstünü ince giydirdim ılık duş ılık kompres her şeyi yaptım ama hala aynı.Bi düşüyor geri 37.3 e çıkıyor ama.
Üst dişleri bekliyorduk ama dr diş ateş yapmaz dedi yarın muayene edecek çok canım sıkkın🥲Enfeksiyon vs olsa daha yüksek olmaz mıydı