Selam kızlar başlıkta da yazdığım gibi 3 aylık bebeğimin testisleri kıpkırmızı. Dün üzerinde hafif kızarıklıkla başlamıştı sudocrem sürdüm bugün tamamen kıpkırmızı olmuş tekrar sürdüm ama hiç işe yaramadı başka yerinde kızarma yok. Yaşayan var mı pişik mi başka bir şey mi?