Merhabalar, Kağıthanede oturuyorum bu civarda memnun kaldığınız cocuk doktoru var mıdır? Seyrantepedeki hastaneye Ekin hanıma gittik 2 defa cok memnunden kendisinden cok ilgiliydi ama doğum iznine ayrıldı, o yüzden yeni bir arayısa girdim. Tabii devlet hastanesinden özel gibi ilgi beklemiyorum ama en azından içten, samimi ve tecrübeli bir doktor istiyorum. Var mi öneriniz 😊