Kızlar selam. Kızım atotik bir bebek ve vücuduna iyi gelmesi için mustela stelatopia emmolient balm 200ml krem almıştım. Açıkçası sadece 2 kez kullandım o da fındık kadar. 95 liraya almıştım. Ama dediğim gibi fındık kadar kullandığım için çöpe gitmesin 85 liraya veririm. Yazık günah çöp olmasın. İsteyen olursa bana yazabilir.