İyi akşamlar herkese bugün direksiyon 3. Girişimdi ve l parkta dubaya değdirdim diğer ikisinde parkları tamamen yapıp en son stop ettirdim diye kalmıştım çocuklarım okula gidecek diye ehliyet almak istedim böyle olunca hiç hevesim kalmadı başına böyle bişey gelen varmı nolur bi tavsiye verin bana öyle torpiller gördüm ki gözümün önünde artık çok zoruma gidiyor