Benimkilerde öyle bizde 13 aylık olduk aşırı zorlanıyorum ek gıda konusunda. keza normal mamayi bile kusuyorlardi katı gıdayı sen düşün canım. Ben peynir veriyorum ellerine şu uzun peynirlerden ilk başta oynadılar incelediler ellerinde mincirdilar fakat zamanla yemeye başladılar. Yumuşak olduğu için korkmadım da bıraktım peşlerinden koşmayı. Oturduğum yerden gözlüyorum sadece. Başka türlü olmuyor. Ne severlerse ellerine verip bırakıyorum anca öyle yiyorlar