pasaklisinkukuli bn atmadım sakladım duruyor 😁. İdrar çubuğu, doğum belgesi , kestigim ilk saçı bide göbek bağı bir kutuda sakladım öylece. Bizim hiç yok eski şeylerimiz. İnsanın çocukluk fotosu olmazmı o bile yok o yüzden her şeyini sakladım oğlumun