Kızlar merhaba benim kızım 8 aylık, ve ben 4 gündür felan hastayım kızım da hasta. Doktora gittik kızım daha küçük olduğu için bir şey vermedi sadece öksürük için buhar verin dedi. Ama bana bronşit dedi ve antibiyotik verdi. Emzirebilirsin dedi ama prospektüste süte geçiyor bebekte ishal veya mantar yapabilir felan diyor. Tedirgin oldum ben de ya. Kullanmasam da ben kötü olcam. Uyurken emiyor mutlaka. Aranızdan emzirirken antibiyotik kullanan var mı?