Kuzununannesiyim Kızlar lohusalığım biter bitmez cerazette kullanmaya başladım lohusalıktan bi hafta sonra ilk adetimi oldum 6 güün ve çok yoğun oldu neyse şuan bi haftadan fazladır gecikti adetim . Bu normal mi yoksa hamilelik risk var mı ?
pinkooo_02 Kuzununannesiyim evet normal ben doğumdan 2 ay sonra regl oldum ondan sonraki ay bekledim bekledim birşey yok kafayı yiyecektim hamile olabilirmiyim diye 15 gün geciktim ama regl oldum emzirme dönemlerinde gecikmeler normal ama içiniz rahatlaması içinde test yapın
Bir-prens-annesiii Kuzununannesiyim eğer şüpheleniyorsanız test alın yapın ben şüphelendiğimde yapmıştım test
mnkanne1 Kuzununannesiyim doğumdan sonra doktorum bana emzirdiğini sürece en az 1 yıl düzenli olmaz demişti hormonlarla alakası olsa gerek 8 aydan sonra olmaya başladım ben mesela
Kuzununannesiyim pinkooo_02 test yapıncam zaten de bi kaç gün daha bekleyin diyorum kesin olsun diye çok geridim hapa ragmen hamile kalırsam diye
Kuzununannesiyim yase75 ben ilk adetimi lohusalıktan bi hafta sonra oldum zaten ikinciyi bekliyorum ama daha gelen giden yok malesef
Kuzununannesiyim Bir-prens-annesiii yapıcam sadece bi iki gün daha bekleyim kesin olsun diye yoksa haftaya tekrar test yaparım 😂
Kuzununannesiyim mnkanne1 canım ben ilk reglimi lohusalık bittikten bi hafta sonra oldum zaten ikinciyi olamadım hala onu bekliyorum
mnkanne1 Kuzununannesiyim bende onu diyorum zaten düzenli gelmeyebilir diye :) bi ay gelip 3 ay gelmeyede bilir doktor bana bu şekilde söyledi en azından
Selma2023 Aynı dert bendede var adetim düzene girmişti 2 gün gecikti sabah biraz akıntılı leke gelmiş bida da yok