Selamlar, benim bebeğim de 1 ay 15 günlük. Gaz sorunu yaşıyoruz ama şükür ağlamaktan çok ıkınmayla başa çıkmaya çalışıyor çocuğum. Bize de doktor d vitli biogaia yazdı. Sanki ilk kullandığımızda daha çok sancısı oldu. Sonradan alıştı galiba. Yani hala gaz sancısı var ama daha rahat gaz çıkarıyor sanki… ben yine de 1 gün arayla kullanıyorum. Uykuyla ilgili bi etki olmadı.