Kızlar alerjik bebeklerinize aşı yaptırma konusunda ne düşünüyorsunuz? Benim bebeğim 82 günlük. 2 ay aşısını oldu. Aşıdan sonra kusmaları arttı. Reflümüz vardı zaten ama ağzına geliyordu. Alerji mamasına geçtikten sonra reflü ilaç kullanmamama rağmen gerilemişti. Kusmaları tamamen kesilmişti. Ama aşıdan sonra arttı geri. D vitamini kullanmıyorduk bir süredir. Dün ocean markasının almıştım tekrar başladım ona. Verdikten sonra geceye kadar ne zaman mama içse hepsini çıkardı. Bu tarz durumlar bağışıklık sistemini o da bağırsakları etkilediği için bizim çocuklarımız daha mı fazla etkileniyor sizce?