Lbsdamla bu dönem de ergenliğin bir benzeriymis zaten bebeklikten çocukluğa geçiş evresi 1 buçuk yaştan başlayıp 3-3,buçuk yaşa kadar sürebilirmis geçen doktor kontrolünde doktorumuz da dedi çünkü aşırı inatlaşma başladı bizde de olmadığı an çılgınlar gibi ağlıyor yere atıyor kendini susmuyorda hiç öyle huyları yoktu 😥 birde kafasını vuruyor cama aynaya kalorifer peteklerine falan enteresan şeyler yapıyor yükseklik tehlikeli yerlere karşı da bı hobisi var 😂