B1elf Ne zaman test yapılır ne zaman yapılamaz bilecek yaştayım. Benim söylediğim şey belli ki öncesinde de problemler zaten varmış ona istinaden yazdım. Kimseye akıl vermek haddim değil. Burada o kadar insan bir şey yazıyor bir tek beni mi buldunuz haddiniz olmayarak cevap verecek? Birbirimize mi sataşalım doğrusu bu mu? Sizin de bana tabiri caizse akıl verir gibi yazmanıza gerek yok. Sonuç olarak muhattabım siz değilsiniz. Hepimiz kendi işimize bakalım iyi günler.