kuzey2407 hiç acele etmeyin o istemesi gayet normal.180 gün dolunca başladım ben doktor da aynı şeyi söyledi.basladiktan sonra sofrada ne görse atılır sakın verme 3 gün tadımla başla ne vereceksen 1 çay k.,1 tatlı k.1 yemek k,maksimum bir çay bard.kadar .Zaten bu kadar yemiyorlar bile tadım ayı .ana öğün yine anne sütü /mama