DerinMiran geliriniz göre bir vergi çıkar. 1500 gibi net bir rakam çıkmaz. Ben yapmıyorum ama arkadaşım yapıyor. Ayrıyetten spası da var. Mesela spaya gelen 1 kişiden 300 alıyorsa 30 tl vergisi oluyor. Trendyolda böyle bir durum yok. Yanlış hatırlamıyorsam %20sini alıyor zaten trendyol. Trendyolda zaten haftada 1 kazancınızı teslim alırsınız. Ama farklı bir gelir gözüküyorsa onun vergisi çıkar. 40günde 1 vergi diye bir şey yok yani. Hiç duymadım desem yeridir. Babamda vergi mükellefi öyle bir şey ondan da duymadım hiç. Babama yıl sonu çıkar vergisi. Yüksek meblalar olduğu için diğer yıl içinde taksitli öder. Ama düşük meblalarda nasıl oluyor bilmiyorum.