12 gün önce doğum yaptım ilk günler göğüslerim çok sertti hem sağım yapıyordum hem silikon başlık ile emziriyordum sarılığı olduğu için. Birkaç gündür göğüslerim çok yumuşadı 3-4 saat bile geçse sertleşmiyor. Sağım yapıp baktım 2 göğüsten 22 dakikada 170 cc çıktı 12 günlük için normal mi sizde nasıl çıkıyor sütler. İlk günlerde tek göğüste bir biberon doluyordu azaldı ama sebebi ne olabilir bu şekilde giderse ileri aylarda yetmez diye düşünüyorum