Merhaba anneler, 3 gün önce bebegimi koltuğa koymuştum yere oyun halısı sereyim de oynasn dye saniyelik şekilde düştü resmen nasıl kucağıma aldığımı sasrdm o an 5 dakika ağladı sonra şükür bsey yoktu her yerini kontrol ettm, 1 saat içinde doktora gttik eşim istem gelince doktor kntrol etti kafasında şişlik vardı. 2 saat sonra tekrar gelin kontrol edin çocuğu dedi, hiç ne kusma ne göz kayması hiç bsey olmadı, eski nesesinde devam etti hiç bsey yoktu, diğer günde cocuk doktoruna gösterdik o da korkulacak bsey yok dedi, şuan 3. Gün artık bsey olmaz dimi aşırı üzüldüm çok korktum çok ağladım, eski hayatına devam ediyor aynı şekilde kusma vs hcbsey yok bu saatten sonra bsey olur mu nolur gören anneler yazsin çok vicdan azabı çekiyorum