dilaymamy anneler merhaba 💐 kızım 14 aylık oldu ama hâlâ yürümüyor.. sıralıyor elinden tutunca gidiyor emekliyor ama ayağa kalkınca dengesi hiç yok yani hazır değil sanırım ama geç değil mi anlamiyorum çok kafama takmaya basladim
Mabell dilaymamy Her bebek kendine özeldir kızim 7 aylik konuşmaya başladı mesela ama 15 aylik yürüdü,11 aylıkken yeni emeklemeye baslamisti,anın tadını çıkarın hersey vakti gelince oluveriyor🌸
Feyzosumunannesi dilaymamy Benim bebeğim de 14 aylıkken yürüdü. Ama değişebiliyor geç değil.18. Aya kadar normal diyor doktorumuz. Kuzenimin kızı da 17 aylık filan dı yürüdüğünde
2kizbiroglan dilaymamy bizde 15 aylık olduk sıralıyor elini bırakınca beş altı adım desteksiz atıp düşüyor demekki daha zamanları var.