yerlersenietipuf Bot bu. Kapaliyim. Pantolonlarım bilek boy. Üstüne denk geliyo botun. bı tuhaf durdu. Bot bilekten uzun biraz. Nasıl kombinliycem.ben bunu
Fusunf yerlersenietipuf ben şahsen kısa ama geniş paça pantolonları botun üstünde daha cok seviyorum sizin nasıl durdu acaba
yerlersenietipuf Fusunf Su tarz pantolonlarım. Ama bu bota yakışmadı pek. İspanyol pantolonlar daha güzel durur sanki ama bende de 1 tane var sadece
Fusunf yerlersenietipuf aaa evet ispanyol ile daha boş durur bence siz eteklerle veya elbiselerle kombin yapın .