Kizlar bebeğim memede ağlıyor ¾ dakika emiyor kendini geri çekiyor ağlamaya başlıyor geri almaya çalışıyor gibi. Ben de mama vermek istemiyorum, sütümü sagiyorum onu veriyorum biberonla. Meme reddi yapmadı şu ana kadar lansinoh kullanıyorum. Ama yine de riske atmak istemiyorum kaşık biberonla vercem artık. Size sormak istediğim bebeğimin memede doydugunu bu sorun yokken anliodum şimdi azıcık meme sonra biberon veriyorum. Biberondan doydugunu nasıl anlicam. Bebeğim 45 günlük. İnternette 180 ml e kadar süt icebilirlr yazıyor