Merhaba arkadaşlar oğlum 7 ay 17 günlük ek gıda ya geçen ay başladık ama kaşık reddi çıktı ortaya kaşığı görünce ağzını acmıyo o kadar özenerek herşey yapıyorum asla yemek istemiyor daha erken mi ben mi strest yapıyorum acaba bu durumu yaşayıpta aşan var mı 🥺