Kızlar 26 aylık oğlum var saçları çok seyrek ve cansızdı kazıttık , şimdi çıkmaya başladı ve üst kısmı hala çok seyrek yani üstünde bariz belli sizce ne yapmam lazım banyo öncesi zeytin yağı sürmeye başkadım ama yada bu sebeble doktora mi gitmek lazım