Merhaba kızım 16 aylık oldu. Göz teması var işaret eder 11 aylıktan beri, komut alır. Organlarını gösterir. Kendisi yemek yerken banada yedirir. Bezini çöpe at derim atar suyunu getir derim getirir. Byby alkış öpücük yapar. Cee yapar, hapşuu derim taklit eder. Taklit yeteneğide iyi şükür bişey görsün hemen yapar. Al ver amca dede adda hatce(hatice)diyor sadece. Anne baba arada diyo. Genellikle ağzında geveliyor. Net kelime çıkarması lazım mı bu ay beklenir mi? Otizm ile ilgili post okumaktan pinpirik delisi oldum bu konuda. Çok üzülüyorum her okuduğumda cevap vermesemde dua ediyorum. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Net kelime çok çıkmıyor ağzından anlatmaya çalışıyo ama dili dönmüyor gibi anlatabildim mi bilmiyorum . Mesela bi ara net bu ne dedi herkes anladı sonra bıraktı kafam karıştı normal mi bu şekilde gelişimi