Mihranimmm konuşması varsa göz teması ismine tepkisi yaşıtlarıyla oynama gibi şeyleri varsa bence değildir çnkü 4 yaşında olan bir çocukta otizim varsa net kendini belli eder tek bişeye bakmıyor doktorlar dayımın oğlundan biliyorum yani 2 yaşındaydı bile biz ne yapsak asla dönüp bakmazdı bize ve bağımsız takılırdı sanki duymuyor gibiydi bizi