LaraCroft Arkadaşlar merhaba, Bot sıfır ayarında, orjinal ve tertemizdir. Çok ama çok az girdi giyildi fotoğraflarda da belli oluyordur zaten. Yeniden farksız. Küçük geldiği için satıyorum. Fiyat: 650 TL
LaraCroft bmmomss Merhaba, bana sorarsanız bence tam unisex bir renk, bende bu renklerde bot giyerim mesela🥰 Bir de ayak sağlığını göz önünde bulundurursak aslında renkler biraz daha önemini kaybediyor gibi, gerçekten çok rahat bir kalıp ve model🥰🌸
bmmomss LaraCroft ya evet çok güzel bi düşüneyim yine de size iyi satışlar 💖💖 bayıldım ben abimde vardı bunun aynısı çok severek almıştık ona da 🫶
LaraCroft hndstncvzlikek merhaba, çocuktan çocuğa değişiklik gösterir elbette ama 2,5-3 yaş için ideal sanırım🥰 numara olarak baz almam daha doğru olur bence❤️
Irmakmelegim LaraCroft valla kızım 27.5 aylık şuan 23 numara giyer mesela hayırlı satışlar bu arada ben botu vicco aldım