Merhaba yeni doğum yapan anneler..10 gün önce ikinci çocuğumu sezeryanla kucağıma aldım..sezeryandan bikac saat sonra aşırı kanamam oldu diye hemşireler mudehale etti..hem karnıma bastırdılar hemde vajinaya elini sokarak içerdeki kanı bisaltmaya çalıştılar..çok ağrılı bir süreçti çığlık çığlığa kaldım ve neredeyse bayiliyordum..bu işlemi yapmazlarsa farklı yerlerde iç kanama olabilirmiş dediler,plesanta parçaları içerde kalmış..bütün kanı boşalttılar ve nerdeyse 6.gun bütün kanama bitti..4 gündür hiç kanama ve lekelenme dahi olmadı..başından böyle bişey geçen varmı acaba..