20 gündür emziriyorum ama meme uçlarım çok hassas, kıyafet değse acıyor, gümüş kapak kullanıyorum bir tek o varken rahatım ama o çıkınca yine acıyor, bebeğim emmeye ilk başladığı anda çok acıyor, lanolin göğüs ucu kremini kullanıyorum, sizin önereceğiniz bir şeyler var mıdır?