Mira-Lamia Merhabalar, Yenidogum yaptim kizim 21 gunluk,bogazimda agri var grip oluyorum galiba.Korkuyorum kizimda hastalanir.Ne yapabilirim hic boyle olan oldu mu?
Eliffff Mira-Lamia maske takın ve evinizi sık sık havalandırın birde ellerinizi sık sık yıkayın ona geçmemesi için
honeyson Mira-Lamia mutlaka maske kullanın 1 hafta boyunca . Hastalanırsa daha çok küçükmüş burnu tıkanır zor olur sizin için çok geçmiş olsun
Hande2204 Mira-Lamia bende arastirdim bu konuyu aksine daha fazla emzirmemiz gerekiyormus ama maske kesinlikle takilmask gerekiyor nefesinizi vermeyin onemli olan o ama emzirmeyi birakmayin tabiki
Zuleyham Mira-Lamia Mira-Lamia maske tak ellerini surekli yika ve cocugunu sık sık emzir cunku anne sutu anne hastalninca degisiyor daha fazla yararli bakteri uretiyor cocuk hastalanmasin diyw bende hastalanmistim bol bol emzirdim cok sukur biseyde olmadi korkma yani
Mira-Lamia Hande2204 ustesinden gelmeye calisiyorum.Yorgunlukta var tabi daha fazla usteliyor o zaman hastalik.Insallah atlatiriz
Zuleyham honeyson degisir anne sutu bakteri uretir cocuga hastalik geçmesin diye bilmediginiz seylere yanlis diyemezsiniz doktorlar ebeler soyluyo ben almanyada yaşıyorum burdaki butun doktorlar ebeler bunu soyluyo
honeyson Zuleyham eğer hasta olan Bebekse annelerin meme uçlarında bulunan reseptörler bebeğin tükürüğündeki virüs veya bakterileri tanır ve bebeğin hastalığına anne antikor üretilir süt aracılığıyla bebeğe ulaşır . Benim de araştırmalardan ve doktorlardan edindiğim bilgi bu . Siz anne hastaysa sütünden bebeğe geçer diyorsunuz BÖyle bir Bilgi yok
Zuleyham honeyson hahahaha kiz sen iyi misin kafan mi guzel ? Ben yazdim ki anne hastaytsa sut YARARLI BAKTERI URETIR KI ANNENIN HASTALIGI COCUGA GECMESIN DIYE.. lutfen biraz dikkatli duzgun okuyun ya
Zuleyham honeyson canim alman doktorlarını herkes biliyor o yuzdenmi millet turkiyeden almanyaya amerikaya tedavi olmaya geliyor acaba
Sezinnur Bende 2 gün sonra dogurcam nasipse ve gribim, eşimde grip.😰 Çocuğa doğar doğmaz hastalık bulastircam die korkuyorum.
Zuleyham Sezinnur maske kullanirsin canim zaten yenidogan bebek opulmez sadece nefesini verme yeter sutun korue bebisini hayirli kolay dogumun olsun insallah
esilesil Mira-Lamia mutlaka maske takın. Emzirmeye devam edin ondan geçmez. Ama bebeğe temastan önce ellerinizi yıkayın. Geçmiş olsun
honeyson Zuleyham anlatmak istediğini bu Türkçeyle anlatman zor zaten şuna bak öğretmen olduğum halde kaç defa okumak zorunda kaldım . Neyse benim zamanım kıymetli size daha fazla zaman harcamayacağım