Ya kızlar 18 aylık bebeğim var. 56 kiloya kadar düştüm. Ama asla göbeğimden kurtulamadım 🥲 doğru düzgün hiç pantolonum yok.36
alıyorum vücut çok güzel ama beli çok sıkı oluyor. 38 alıyorum beli çok rahat ama bacakları bol oluyor. Napacağım yaaa kendime göre pantolon bulamıyorum birtürlü. Var mı benim gibi olan yoksa tek şekilsiz ben miyim 😂😂😂