Deletedmom_104 yok tüm gün sınıfı isteyen yarım gün isteyen tüm gün şeklinde. Sabah kahvaltısı,oyun odası,etkinlik, oyun oyuncak, öğle yemeği,uyku, ikindi atıştırmalığı , biraz oyun oynuyorlar ve kapanış. Ben öğle yemeğinden sonra alıyorum geriye uyku atıştırmalık kalıyor oda çok önemli değil zaten çalışan anneler tam diğerleri yarım gün genelde bizde