Deletedmom_104 Oğlum 3 yaşında
Hafta 2 kez 1.5 saat oyun grubuna gidiyor. Ebeveynsiz oluyorlar bir oda sınıf düşünün odanın dışında siz varsınız hem saat olarak sıkılmıyorlar hem her gün gidip sıkılmıyorlar. Bende kreş vs şu an düşünmüyorum saatten ve her gün olmasından dolayı böyle iyi oluyor bırakıyorum ben içerde çay kahve içerken o öğretmeni ve arkadaşlarıyla hem oynuyor hem sosyalleşiyor hemde sıkılmıyor. Ve daha istekli oluyorlar gitmek için az ve öz oluyor çünkü.
2 aydır devam ediyoruz bir ay daha gidip ara vereceğim ama çok şey kattı sosyalleşti iletişim kurmayı öğrendi resmen.
Evdede araba sürmek, kinetik kum, oyun hamuru, boya sayılar vs daha çok eğitici şeyler ağırlıklı gidiyorum. Oyun grubuna gittiği için sürekli eğlendireyim öğreteyim derdim olmuyor ordan destek aldığımdan ötürü. Eğer imkanınız varsa düşünün derim enerjilerini atıyorlar