Ayfa1608 benim çocuğum 7,5 aydan 8,5 aya kadar anlattığınız gibiydi. Ve bu sürede dişte çıkarmıyordu. Ek gıdaya çok güzel başlayan çocuk ağzını sıkmaya başladı. Ağzına bişey atınca çıkarmaya kendini parmaklayıp kusturmaya başladı. Baktım ki çabalamakla olmıycak saldım. Asla yemek vermedim sadece emdi. Bu sürede onun karşısında hep yemek yedim iştahla. Bi baktım 2 hafta sonra benim yemeklerime saldırmaya başladı. Şimdi 1,5 yaşında. Yemesi çok mu güzel hayır. Ama gelişimi önemli diyorum onuda doktoru normal buluyor. Kansızlığımız doğduğundan beri var ve kapatamadık bu iştahsızlık yapar. Birde mercimek alerjimiz var. Çocuklar kolay büyümüyor, daha ilerleyecek çok yolumuz var bunlarla üzülmemek lazım ben saldım sizede öneririm