Kdrblkc Hanımlar 1 buçuk aydır pamukçukla uğraşıyorum bebeğimin ağzı bir türlü geçmiyor mikostatin ve karbonatlı su da fayda etmedi önerebileceğiniz bir şey var mi?
Mucizemsinsenn Kdrblkc bizde pamukçuk olduk dünden beri karbonatlı suyla sikiyirum inşallah fayda eder daha da ilerlerse doktora götürecem
Goodmom Kdrblkc candipak sprey işe yaramıştı birde formül mama ile besleniyorsa bir çay kaşığı su verin ki mama kalıntısı kalmasın ağzında bizim böyle geçmişti
Azerr Kdrblkc ılık su ile her beslenmeden sonrA temizle canım bide mamanın sıcaklığını düşür çok sıcak mama verildiğinde olur genelde
Mrvyksl Kdrblkc Kdrblkc canim candi pak ben kullandim bizimde 1.5 aydir var ama İse yaramadi karbonatta oyle mikostatin ni kullanmak istemedim ilac die 😌
Merve Kdrblkc evet kullandım. Karbonat sürdürmüyordu. Doktor fungostatin diye bir ilaç verdi. Sürekli kusuyordu içemiyordu tadına baktım ilacın iğrenççççç iğrenç. Burda bir arkadas candi-pak önerdi. Allah razı olsun 2 gün bile sürmedi geçti
Bereninannesi_ Kdrblkc mikostatin kullandım karbonat falan yaptım geçmiyor sürekli tekrarlıyor bende bıraktım artık napayım
Kdrblkc Goodmom anne sütü ile besleniyor ama biberon ile veriyorum meme reddi olduğu için biberonu mu değiştirsem acaba
Kdrblkc Azerr tahriş ederim diye korkuyorum sadece dilinde değil çünkü canım dudağında yanak içlerinde anne sütü alıyor