2.5 aylık bebeğim var. Hem anne sütü hem mama ile besleniyor. Günde 1 ya da 2 günde bir kaka yapıyor. Maşallah kilo alımı iyi. Benim sorum şu anlayan arkadaşlar ; bebeğim ishal olduğunda nasıl anlarım. Söylemesi ayıp cıvık yapıyorlar zaten. Ben nereden anlayacağım ishal olup olmadığını? Birden fazla kez mi yapması lazım. Nasıl anlayacağım. Olur da ishali anlayamam diye korkuyorum