kuzeyinannesi06 kuzum burdayım ☺️ korkulcak bişey değil anlık doktorla hemşire tutuyor zaten. Bağ kesildikten sonra hemen beslenme yaptırıyor doktor sakinlesin diye. Biz özelde kestirmiştik kuzu 43 günlük falandı. Ben eve gelince akşam uykusu öncesi bi çay kaşığı calpol vermiştim belki ağrısı vardır diye. Biraz huzursuzdu çünkü. Korkma sonra emmesi düzeldi hatta ben farkında değilmişim etkilediğinin. İlk bebek olduğundan doktorun dediğini yaptık. Çocuk cerrahına götürmüştük. O söyledi kesilmesi gerekiyor diye. Belli bir ayı yoktur diye düşünüyorum