xbebegimx ben antalya da yaşıyorum ama 2.5 tog aldım lcw den iyi ki öyle almışım, kızım aşırı derecede üstünü açan bir çocuk. Şuan sadcee atlet ve uyku tulumu ile uyutuyorum. Havalar biraz daha soğudu mu içine uzun kollu zıbın giydiriyorum.evimizde doğal gaz yok bu arada