Melek22 hayirli olsun bebisin. Benimde uc gunlukken ne yaptiysam uyanmamisti. Tecrubesizlik iste hemen doktora goturduk iyikide goturmusuz. Hemen soydu doktor uyandi zaten muaynesini yapti kan sekerine bakti cok sukur 5 saat uyanmamasina ragmen dusmemisti ama Allah korudu bence. Doktor kesinlikle iki saati gecirme soy uyandir demisti. Yaz bebegiydi benimki cok kalin giydirme sicaktanda mayisip uyur demisti. Sonra dikkat ettim yasamadik bida uyanmama. O yuzden mutlaka uyandir. Soy topuklarina mudahele et burnunu sık sirtini gidikla ama biraz sert sekilde uyanir zaten. Olmadi islak mendille poposunu falan sil ama kesinlikle uyandir. Yapamiyosan da al gotur doktora onlar uyandirsin ama mutlaka uyansin annesi emsin seni:)