benbuyum Oğlum 1 buçuk yaşında,günde tek uyku yapıyor zaten birde şimdi çok kısa uyumaya başladı deliricem yaa,15dqkika uyuyup kalkıyor geride yatıramıyorum , sizlerde durumlar nasıl,sizce neden bu kadarı kısa uyuyor
yenianne01 benbuyum benim 4 çoçuğumun 4 DÜ de gündüz uyumaz kısa kısadır ben napim😂 şuan en küçüğüm 5 aylık işimi çok zor yapıyorum akşam pertim çıkıyor gece 12 yi buluyor yatağama girmem
benbuyum yenianne01 ayy Allah kolaylık versin inşallah yaa sizinkisi daha zormuş tabii,siz yine iyimiş 12 de uyuyorsanız benim gece 3 anca ,gececi benimki😨