Oğlum 3 yaşına yeni girdi ve ayakta sallayarak uyutuyorum hala. Aslında yormuyor hemen uyuyor bazı günleri saymazsak ama artık kendi uyusun istiyorum. Birkaç kere denememiz oldu fakat korkuyorum vs diyor neden anlamadım. Uykuyu da hiç sevmez oldum olası, uykusuzluktan bayilsa da uyumamak için önce direnir sonra sallar sallamaz uyur şıp diye . Şimdiye kadar kendi isteğiyle uyumak istediği çok nadirdir 😂Çözümü olan, çözüm bulan var mı bu duruma?