Ağustos sonu ankara dünya göz de lazer oldum. İlk gün çok zor geçti birinin yanınızda olması, çocuğunuz küçükse onunla ve sizinle ilgilenmesi şart kesinlikle. Ertesi gün gözüm rahatladı. 15 gün damlalarım vardı. Şuan gözümde kuruluk var ve suni gözyaşı kullanıyorum. Güneş gözlüğü kullanmaya özen gösteriyorum falan ama genel anlami ile memnunum ilk günü atlatinca rahatlıyor insan