Kızlar doktora iki kere gittim iki farklı doktora her ikisinde de idrar tahlili verdim,zaten tahlil vermeme bile gerek yok özür dileyerek söylüyorum idrarı görünce mikrop olduğunu kendim bile anlıyorum taneli gibi böyle nasıl desem belli yani,antibiyotik kullandım travacort sürüyorum,sirkeli su ile taharetlendim yok yok yok akıntı da bitmiyor kaşıntı da geçmiyor,ne yapsam ya da şu doktor çok iyidir diye yönlendirebilecek var mı?