İye geciriyor olabilir doktora gidin kültür ve tit isteyecektir. Tit i hemen alırsınız sonucunu kültür için 3 gün bekleniyor. Her zaman ateş vs gibi şeyler yapmayabiliyor hiçbir belirti vermiyor bazen.ben oğlumu mesela 9 aylıkken rutin kontrole goturdugumde doktorumuz kan idrar istedi hiçbir sorun yoktu görünürde ama tahlilde lokasit değeri çok yüksek çıktı evde değil hastanede tedavi edilmesi gerek dedi hastaneye 10 gün yatış yapıldı o gün kültür yapılıp hangi bakteri hangi ilaç kullanacağını karar verildi ve belirtiler hastaneye yattıktan 3.gunu çıktı kusma iştahsızlık 41i bulan ateş.damar yoluyla antibiyotik verildi şükür 10.gun çıktık hastaneden tahliller temiz çıkinca