Merhaba anneler 20 aylık kızım var uyku problemi yaşamaya başladık bir haftadır ne gece ne gündüz deliksiz uyumuyor normalde akşam 9 da uyutur sabah 8 gibi kalkardı beşiğine bırakırdım kendi kendine uyurdu ama artık uyusun diye sallanmayan kızımı ayağımda sallamaya başladım geceleri 11 12 yi buluyor uykuya dalması sonrasında saat başı uyanıyor biraz araştırdım 2 yaş sendromu yaklaştığından sanırım uyku terör gibi bi adı var bu durumun bu sorunu yaşayan var mı nasıl başa çıktınız yardımınıza ihtiyacım var