kirikkalp Allah rızası için bana akıtmayan yağdanlık söyler misiniz? Bu aldığım da akıtmıyor dediler standı hep yağ içinde bu dördüncü değiştirişim yıldım artık ..
Norveckizi kirikkalp ay kahkaha attım ya kendime Allah ıcın akıtmayan Yagdanlık dıye okuyunca nıye bılmem dini Bi konu sandım anlayamadım🤣
kirikkalp Norveckizi Allahım bende niye öyle yazdım bilmiyorum sinirden galiba sjsjjssj Düzelteyim hemen olursa 😂 Yok düzelmiyor neyse
Rez kirikkalp 5 yıldır tupper yağdanlık kullanıyorum, kırılma riski yok, makinede yıkama kolaylığı var ve kapağı doğru şekilde kapatılır ise akıtmıyor, ben memnunum
caniminikizleri kirikkalp bende bunu kullanıyorum çok memnunum aslada akıtma yapmıyor sizinki neden öyle olduki