morsevenanne9 Bebeğim 45 günlük emziriyorum emdikten sonra gazı oluyor zorluyor alttanda çıkartıyor sonra yine zorlanıyor böyle bir yere odaklanıyor kusuyor çok kusmaya başladı bu aralar önceden kusmuyordu benimle ayni durumu yasayaniniz varsa yazabilirmi
Ecem__ morsevenanne9 bazi bebekler cok kusakli oluyor benimde oglum oyleydi 5 aylikken gecti kilo alimi falanda iyiydi etkilemiyordu gazi oldugu icin fazlaligi atiyor normal yani
Aysecelik morsevenanne9 kusması çoksa yani tazikliyse reflü veya laktoz alerjisi falan olabılır bence bı doktora goturun devam ederse