10 aylık kızım var ilk önce öksürükle başladı önemsemedik geçer dedik doktora götürdüğümde alerjiye bağlı geniz akıntısı dedi arada 1-2 ay geçti bu defa ara ara şiddetli öksürmeleri başladı bu defa doktor üst solunum yolu enfeksiyonu alerjik dedi aradım taradım alerji yapabilecek her şeyi kaldırdım sıfırladım yanında süpürge bile açmıyorum deterjan cok cok az kullanıyorum mutlaka yattıgı yeri havalandırıyorum ama bulamıyorum alerji yapan şeyi bi kaç gündür de çok horlamaya başladı yatış pozisyonunu değiştirsem de sesi kesilmiyor eşimden çok horluyor diyebilirim öyle örnek vereyim internette de alerjik / solunum yolu enfeksiyonları vs diyor bebeği böyle olup çare bulan oldu mu alerji yapan şey ne olabilir ne geniz akıntısı ne de horlaması geçmiyor