Snoflex01 Kızlar merhaba 4 aylık oğlum var havalar serinledi burnu kuruyor içi ve çok hapşırıyor ne kullandımız otri bebe öneriyolar ne yapmam lazım nemli tutmak için ve çok hapşırıyor yazında böyleydi